Ceo Liam Tjoa: 'Ons doel is om volgend jaar het beste social agency of record in Europa te worden.'
'We hebben ons hoofd boven water weten te houden', zegt Reuben Alexander.
Het geld klotste in 2023 bepaald niet tegen de plinten, zo blijkt uit een rondvraag onder tien bureaus.
Het reclamebureau heeft geld nodig en doet een noodkreet, júist op Black Friday.
Nederlanders passen hun bestedingspatroon aan om minder geld uit te geven, blijkt uit de 3e meting van de Recessie Monitor.
Er wordt al maanden gespeculeerd over een recessie. Verwacht Nederland dat deze recessie daadwerkelijk plaats zal vinden?
De prijzen blijven oplopen en er wordt al maanden gespeculeerd over een recessie, maar belanden we daar ook in?
Het bedrijf neemt daarom even geen nieuwe medewerkers aan en vraagt een meer ondernemende filosofie van huidige werknemers.
In navolging van drie andere grote reclamebedrijven stelt ook Dentsu de financiële verwachtingen naar beneden bij.