De outdoorcampagne, ontwikkeld door Boomerang Agency, was zaterdag te zien bij surfpool Rif010 in Rotterdam.
Met teksten als 'Er kleeft bloed aan jouw pil' moet het gesprek rond drugsgeweld op gang komen. Het bureau 0to9 ontwikkelde de campagne.
Het merk OOHA Media komt hiermee te vervallen. Met de overname zijn veertien digitale schermen gemoeid.
De dierentuin wil de kijker 'verliefd laten worden’ op de natuur. Dawn tekende voor concept en creatie.
De prijscampagne moet hetzelfde effect genereren als de gele M naast de snelweg, aldus bureau TBWA\Neboko.
Op abri’s en billboards zijn portretten van Hannie Schaft, Anton de Kom en Gerrit van der Veen te zien.
Het museum wil er voor 'alle Amsterdammers' zijn en van zijn highbrow imago afkomen. Bureau Kapooow tekende voor concept en creatie.
Managing director Eric Kip: ‘De ontwikkelingen binnen out of home gaan razendsnel.’
Marketing manager Mélanie Decelle: 'Linda is meer dan ooit het symbool van tijdloze puurheid.'