Hillenaar Outdoor neemt OOHA Media over

Het merk OOHA Media komt hiermee te vervallen. Met de overname zijn veertien digitale schermen gemoeid.

De overname is sinds vrijdag 14 juli een feit.

Hillenaar Outdoor heeft OOHA Media overgenomen en wordt hiermee een van de grootste aanbieders van digitale reclamemasten in Nederland. 

Peter Heemskerk, ceo Hillenaar Outdoor: 'Deze stap onderstreept onze ambities om -op een voor adverteerders relevante manier- groter te worden. Door de overname exploiteren we straks zo'n zestig digitale schermen langs de Nederlandse snelwegen.'

Hij vervolgt: 'OOHA Media biedt net als wij digitale reclamemasten aan die gesitueerd zijn langs snelwegen met veel traffic. Dat maakt het voor ons een interessante partij om over te nemen. Sinds vrijdag 14 juli is de overname een feit en is de inventaris van OOHA Media toegevoegd aan het netwerk van Hillenaar Outdoor. Hiermee komt ook het merk OOHA Media te vervallen.'

Met de overname zijn veertien digitale schermen gemoeid, langs onder meer de A2, A58 en A12. 

Joop Koot, medeoprichter en eigenaar van OOHA Media, noemt de verkoop van zijn bedrijf een 'logische stap'. 'In de huidige markt is schaalvergroting de enige manier om overeind te blijven. Vroeg of laat moest er iets gebeuren, dat is een overname door Hillenaar geworden. We passen goed bij elkaar, zowel qua manier van werken als het netwerk dat we beiden te bieden hebben.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie