Met het grootschalige initiatief 'Creative Under Fire' denkt de oud-reclameman de oplossing in huis te hebben.
Het familiebedrijf achter Van Dobben en Mora werkte eerder samen met Dentsu (NL) en PHD (België).
Consumenten geven hun oordeel over de kerstcommercials van de Nederlandse supermarkten.
BvA-bestuurslid Nathalie Lam licht toe wat de adverteerdersbond doet om zijn leden aan te jagen op het gebied van diversiteit en inclusie.
Het roept de vraag op wat initiatiefnemers BvA en VIA gaan doen om het tij te keren.
Welke compenties zijn er nodig in dit vak? Welke bezit jij? Word je genoeg gewaardeerd? Welke kansen zie jij? Vul ons onderzoek in.
'We kunnen niet zonder de beeldmakers. Toch zien we dit niet terug in de financiële beloning.'
Welke kerstcommercial is volgens de consument het meest origineel, grappig, geloofwaardig en relevant?
Rik Ledder deelt maandelijks op Adformatie wat hem opvalt in de reclameindustrie. Ditmaal duikt hij in de wereld van diversiteit en inclusie