Snackfabrikant Van Geloven kiest Havas Media na pitch
![havas media](https://static.adformatie.nl/5b9c4601-e10f-59ee-b6d5-02ad1e7b8bf7/article/3d/65/3d65f2a2-69d0-4eac-a2d9-c6b3ea894a52/opening_image/opening_image_hero/havasvangeloven.png)
![havas media](https://static.adformatie.nl/5b9c4601-e10f-59ee-b6d5-02ad1e7b8bf7/article/3d/65/3d65f2a2-69d0-4eac-a2d9-c6b3ea894a52/opening_image/opening_image_hero/havasvangeloven.png)
Van Geloven, bekend van snackmerken als Mora en Van Dobben, heeft voor Havas Media gekozen als zijn nieuwe mediabureau. Een pitch, die werd begeleid Henk Plessius en Geert Debruyne van FMA, ging hieraan vooraf.
Het familiebedrijf Van Geloven, opgericht in 1960, werkte hiervoor samen met mediabureau Dentsu in Nederland en PHD in België.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijArbeidsmarktcommunicatie Specialist
TAUWProduct Owner Redactie denhaag.nl
Gemeente Den HaagHavas Media won de pitch naar eigen zeggen vanwege het eigen Meaningful Brands-onderzoek, die 'de betekenis van merken tot in groot detail meet'. Het is niet bekend welke andere bureaus aan de pitch deelnamen.
Alle media-activiteiten
Havas Media gaat -in samenwerking met reclamebureau Alfred- alle media-activiteiten van Van Geloven in de Benelux begeleiden. Hierbij kan gedacht worden aan televisie, retailmedia, online media, branded contentpartnerships en influencermarketing.
Snackfabrikant Van Geloven is actief in zowel retail- als foodservice. Met een omzet van 300 miljoen euro en 1100 medewerkers verspreid over zes locaties is Van Geloven een van de grootste snackproducenten in Nederland en België. Sinds 2016 is het bedrijf onderdeel van McCain Foods, multinational in diepvriesproducten.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid