Met name goede doelen in Afrikaanse landen zien hun merkkracht dalen. De Voedselbank is de grote winnaar.
Het straatbeeld wordt niet meer beheerst door activistisch blauw-geel. Het zijn de subtiele tekenen van medeleven die Erwin Wijman nu ziet.
Adformatie houdt je op de hoogte van het marketing-, communicatie- en medianieuws over de oorlog in Oekraïne.
Russen die denken illegaal een nieuwe film of serie gedownload te hebben, kijken opeens naar uitlegvideo's van Oekraïense journalisten.
Adformatie sprak met de Oekraïense collega-journalist Maksym Lazebnyk, die een internationale oproep doet voor ‘zijn’ industrie.
De koopkracht van Nederlandse huishoudens staat zwaar onder druk en dat heeft onvermijdelijk gevolgen voor de marketingstrategie.
Doel van de actie is om via het Rode Kruis slachtoffers van de oorlog in Oekraïne te steunen.
Maak van Scheveningseweg de Oekraïense Heldenstraat en van de Andries Bickerweg de Oekraïnelaan.
‘Eigenlijk zit aan iedereen aan dezelfde mensen te trekken', zegt ceo Emea Victor Knaap in gesprek met Adformatie.