Ook Febo, Staatsloterij, Gig Hard Seltzer en Statiegeld Nederland spelen zich in de kijker met royale inhakers.
Netflix komt ook met nieuwe advertentiemogelijkheden.
Update van nieuw werk en en accounts voor communicatie- en pr-bureaus. Met Omnicon PR Group, Team Lewis, De Bruijn PR en Blyde Benelux.
Marketingdirecteur Erik van Houten: ‘Miele heeft bewezen dat je de doelgroep op festivals positief kunt verrassen.’
Marcel Surendonk, sponsormanager van Mojo, beleeft een ‘belachelijk drukke zomer’.
Blokker belooft premium kwaliteit én een tiptop recycleprogramma voor de aluminium koffiecups.
Artiesten van wereldniveau, ‘een mooie sfeer’, maar vooral de doelgroep zorgt ervoor dat merken in de rij staan.
Nespresso Nederland recyclet 'nog maar' 24 procent van de koffiecapsules. Een fiets van gerecyclede cupjes moet mensen verder motiveren.
Erik van Houten wordt per 15 mei de marketingdirecteur van Nespresso Nederland. Hij is afkomstig van Philips.