Merkstrateeg Paola Cassone trakteert op een paar 'vrolijke' last minute-marketingoverwegingen.
De verschillen in mediagebruik van verschillende generaties in kaart gebracht
Het jongerenonderzoek van Wanye Parker Kent en MediaTest kreeg dit jaar voor het eerst een tussentijdse 'corona update'.
Aljan de Boer: ‘Veel merken maken een catastrofale fout door alleen te reageren op wat er aan de oppervlakte verandert.’
Gevestigde spelers lopen het risico ingehaald te worden door digital natives met disruptieve start-ups, waarschuwt Anneli Rispens.
Hebben we in Nederland een werkelijk een generatiekloof, bijvoorbeeld tussen babyboomers en millennials?
Bij SCHAAL+ werken we samen met 40 millennials en hierdoor kennen we hun wensen en eisen. Oprichter Rik de Boer deelt zijn inzichten
Om als organisatie jong talent aan te trekken, moet je weten welke eisen deze doelgroep aan jou als opdrachtgever stelt
Met persoonlijke verhalen van twintigers die het roer volledig omgooien.