De chat- en beldienst is voortaan reclamevrij, bevestigt Microsoft. Feedback van gebruikers lijkt de reden.
De bijna 1300 verzoeken van Europese burgers die inzage in hun data wilden, zijn allemaal geweigerd.
Van Copilot-knop en samenwerking met Axel Springer tot nieuwe Chat Ads API-partner.
Een test startte twee weken geleden. Microsoft zei feedback mee te nemen in de definitieve beslissing. Maar die blijkt al genomen.
De reclames kunnen een nieuw verdienmodel vormen voor Microsoft, al is het nog niet duidelijk of appontwikkelaars Microsoft moeten betalen.
De nieuwe advertentiemethode moet adverteerders in staat stellen om gebruikers te bereiken zonder third-party cookies.
De toetsenbord-app Facemoji heeft veel jonge gebruikers, en die gaan nu interactie aan met de artificiële intelligentie van Microsoft.
Een exclusief interview over de groei van Microsoft Advertising en focus op CTV en artificiële intelligentie.
De twee techreuzen zagen hun omzet in het vierde kwartaal van 2023 flink stijgen.