'Iedereen hier houdt van muziek en van deze plek en als je die twee zaken combineert, ontstaat er de perfecte werkplek.'
Ook is er een nieuw geluid ('Tot snel') en een vernieuwde huisstijl. TBWA\Neboko ontwikkelde de campagne.
‘Muziek kent geen geografische grenzen. En wij ook niet, kan ik nu met veel plezier zeggen’, aldus MassiveMusic-ceo Hans Brouwer.
Het e-sportsbedrijf is hiermee de eerste in zijn branche met een eigen geluid, ontwikkeld door MassiveMusic.
MassiveMusic helpt bedrijven geluid en muziek in te zetten om betere TikTok-video's te maken.
VIDEO - MassiveMusics Hans Brouwer over de muziekdeal van het jaar: de overname door techplatform Songtradr.
Met MassiveMusic kan Songtradr licentietechnologie samenbrengen met op maat gemaakte muziek. Oprichter Hans Brouwer blijft aan boord.
Pöttker, head of music production, droeg bij aan de muziek voor de campagnes van onder meer Nike, Heineken, BMW en EA Sports.
MassiveMusic en Studio Dumbar verantwoordelijk voor het design en de (door)ontwikkeling.