PostNL lanceert vandaag een nieuwe campagne genaamd 'Tot snel'. De campagne, waarin 'bezorgvoorkeuren' centraal staan, is ontwikkeld door TBWA\Neboko, de lead agency van het postbedrijf.
Sylvia Coumans, manager merk en communicatie PostNL: 'Dagelijks komen we in alle straten van Nederland en zo leren we onze klanten en hun wensen steeds beter kennen. Want of je nu verstuurt of ontvangt, iedereen wil dat een pakket of brief op het juiste moment en de juiste plek wordt bezorgd. Daarom zoeken we naar oplossingen zoals de Bezorgvoorkeuren, zodat we de favoriete bezorger van de Nederlanders kunnen zijn en blijven.'
De campagne draait om herkenbare situaties waar Nederlanders dagelijks mee te maken hebben, die -aldus PostNL- in de tv-commercial door een band van een 'luchtige en relativerende noot' worden voorzien. Zo kijken we naar Sebas en Roos, de ouders van een drieling die ze maar niet stil weten te krijgen. En dan kan zoiets simpels als een deurbel roet in het eten gooien. Gelukkig zijn er nog de Bezorgvoorkeuren van PostNL...
Rik Ledder, ceo TBWA\Neboko: 'Tot snel, dat is wat mensen tegen elkaar zeggen. Twee woorden die voor positiviteit staan en het is daarnaast een belofte van PostNL aan de klant.'
Nieuwe huisstijl
Ook presenteert PostNL een 'brand refresh', ontwikkeld door Studio Dumbar. Het ontwerp bouwt voort op de bekende oranje stijl van het bedrijf en introduceert een nieuw element; de 'postlijn'. Verder heeft MassiveMusic een nieuw 'herkenbaar geluid' voor PostNL ontwikkeld, die is te horen in de tv-commercial. De komende tijd wordt de vernieuwde huisstijl gefaseerd doorgevoerd; in digitale uitingen en in gedrukte vormen op de PostNL-voertuigen.
De campagne wordt op televisie en online uitgerold.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!