Hans Brouwer neemt in mei afscheid van MassiveMusic. Een terugblik op bijna dertig jaar ondernemen in reclameland met ‘Massive-Hans’.
CAMPAGNEPRAAT | Een toffe tool, mooi gemaakt en met de beste bedoelingen, maar zitten jongeren hierop te wachten? Ons panel twijfelt.
De Uefa Women’s Champions League krijgt een nieuw anthem en een nieuwe merkidentiteit met ingang van komend seizoen.
Met data gedreven sonic branding tool kunnen marketeers ontdekken welke muziek past bij het geluid van hun merk.
Adformatie Connects Live: Om creatief te zijn moet je je goed voelen, maar daar schort het vaak nu net aan in deze periode.
Emilie Kannekens en Casper Nederhand van MassiveMusic waren van woensdag tot zaterdag bij Eurosonic Noorderslag (ESNS). Dit is hun verslag.
Richard Otto sprak Philip Oomen, head of music research & licensing bij MassiveMusic over het creatieve proces van reclamemuziek.
Sounds of Change, Deep House Amsterdam en MassiveMusic werken samen in project rond muziekonderwijs voor mensen in conflictgebieden.
Het verhaal achter de creatie van de muziek. #3 MassiveMusic over de soundtrack van BMW