Airborne kiest audioproducties van adverteerders die de moeite van het luisteren waard zijn. Deze week: Wie is Rutte?
‘Je moet nadenken over de context, we mogen als publiek kritischer op onszelf zijn, door beter te letten op wat er eigenlijk gezegd wordt.'
In deze tijd van verandering worden andere voorwaarden gesteld aan leiderschap, organisaties, merken en politiek.
Branded content bureau Bombilate kreeg opdracht om mensen op straat de waarom-vraag te stellen. Stacey Rookhuizen: ‘Zo simpel was het echt.'
Social media bureau Dorst & Lesser kiest de viral van de week. Impactvolle, scroll-stopping content, die de doelgroep in het hart raakt.
Het schilderij 'De man met rode tulband' staat niet voor niets in de werkkamer van Rutte, schrijft Patrick Roubroeks.
Vroeger was het leven simpel. Je had Wiegel. Die was rechts. Dus die haatte je. En je had Van Agt. Een even verdorven sujet.
Best bekeken toespraak premier tot nu toe.
Stichting Kijkonderzoek: 5,38 miljoen kijkers op NPO 1.