Overslaan en naar de inhoud gaan

De eenvoud van de ‘Waarom stemmen mensen Mark Rutte’-campagne

Branded content bureau Bombilate kreeg opdracht om mensen op straat de waarom-vraag te stellen. Stacey Rookhuizen: ‘Zo simpel was het…
De eenvoud van de ‘Waarom stemmen mensen Mark Rutte’-campagne
De eenvoud van de ‘Waarom stemmen mensen Mark Rutte’-campagne
© Bombilate
De eenvoud van de ‘Waarom stemmen mensen Mark Rutte’-campagne
De eenvoud van de ‘Waarom stemmen mensen Mark Rutte’-campagne
© Bombilate

Branded content en entertainment bureau Bombilate, van oprichter Stacey Rookhuizen, ontwikkelde de campagne: ‘Waarom stemmen mensen Mark Rutte?’ Volgens Bombilate is de productie uitgevoerd direct in opdracht campagnemanager Benjamin van Es en campagneleider Sophie Hermans van de VVD. Rookhuizen is van mening dat de campagne een succes was door de authenticiteit van de uitvoering en de eenvoud van de brief: ‘‘Ga de straat op en stel voorbijgangers de vraag waarom zij denken dat mensen op Mark Rutte gaan stemmen.’’ Zo simpel was het echt.’ De campagne haalde LuckyTV en de VVD won de verkiezingen. 

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in