Veel bestuurskamers blijven hangen in ‘oud bestuur’ en reflecteren niet op de eigen bedrijfscultuur. Dat moet veranderen, stelt Hofkes.
Gebrek aan leiderschap heeft volgens Hofkes alles te maken met blinde vlekken, denkfouten en groepsdenken binnen de toon aan de top.
Met deze advertentievorm kan een bedrijf een bijdrage van een werknemer en nu ook niet-werknemer betaald onder de aandacht brengen.
Hoe kan het dat toekomstbestendige ondernemingen, aandeelhouders nog steeds tot in het oneindige recht geven op financieel rendement?
Zij gaan samen met huidig ECD Vivian Kowalski de creatieve teams leiden.
Hoe stel je het juiste team samen voor je agency? Hoe leid je dat team? En hoe relevant is een managementteam?
Met 2 vrouwen en 2 mannen aan het roer wordt Gravity nu geleid door een gebalanceerd managementteam, aldus Blankestijn.
Na het succes van de Toekomst van Marketing Lunchbreak begin 2021, blijft NIMA marketeers heel 2022 inspireren met dit thema.
Ontdek hoe deze opleiding in elkaar steekt tijdens de online informatiesessie op 22 oktober of 12 november.