Door middel van een interactieve digital out of home-display, worden blikjes en plastic flesjes ingezameld.
CAMPAGNEPRAAT | Hulde van ons panel: 'Deze campagne verlegt een steen in de rivier om de reguliere stroom te doorbreken'
Bart de Vries kondigde onlangs zijn vertrek aan bij JCDecaux, waar hij ruim 20 jaar werkte en uitgroeide tot ‘Mr JCDecaux’. Hij blikt terug.
Op vijf bekende locaties in de Rotterdamse binnenstad zijn Blijdorp-dieren live te zien op reclameschermen.
Campagne: Dialoogplatform ‘Namens Nederland’ verzamelt meningen om gemeenschappelijke toekomstvisie te ontwikkelen.
De tekeningen zijn gemaakt door kinderen van de medewerkers die wel eens met papa of mama mee naar kantoor gaan.
Een Brits wijnmerk moest zijn marketingplannen omgooien vanwege de lockdown.
Bart de Vries (commercieel directeur JCDecaux): 'Mijn enige bezwaar zit hem in de N van deze methode.' Onderzoeksbureau Ipsos reageert.