De twee partijen sloten eerder dit jaar een strategische samenwerking. Dankzij die samenwerking bleek een grootste eindshow mogelijk.
Onderzoeksbureau Nielsen gaat ID&T Group en Unilever helpen om de effectiviteit van de festivalmarketing te meten en te evalueren.
Op bekende festivals drink je deze zomer geen Heineken en Desperados meer, maar Bud en Hoegaarden.
Experience marketing stelt je als merk in staat om mensen het unieke karakter van je merk of product te laten ervaren.
Op het hardstyle-festival komen 200.000 mensen af, toch zien marketeers het nog als niche.
De Diamond Stëlz is gelanceerd en landt 9 april op een onbekende plek op de aarde, wie kan raden waar maakt kans op de hoofdprijs.
CCO ID&T Groep over geo-typen, purpose marketing, creativiteit en merkbeleving. En over de gevolgen van de lockdowns voor zijn industrie.
'Je kunt niet op een cruciaal moment als deze met reces gaan en de evenementenbranche laten bungelen.'
‘Stëlz heeft een volledig andere marketingstrategie en in merk en community zijn we al drie keer groter dan onze naaste concurrentie.'