Zoover start vandaag de campagne, waarvan het concept afkomstig is van FCB Amsterdam. Tv, radio, buitenreclame en online worden ingezet. Het doel van de campagne is om Zoover stevig op de kaart te zetten.
De campagne is gericht op gezinnen die vroeg in het jaar al hun vakantie boeken. Tot nu toe vervulde Zoover met name de rol van een ‘final check’ voordat men daadwerkelijk ging boeken.
‘Samen met Zoover en FCB hebben we de afgelopen maanden hard gewerkt en toegeleefd naar de start van de eerste campagne, die voortkomt uit een meerjarenstrategie. We zijn er trots op om een merk met zo’n hoge naamsbekendheid te mogen heractiveren. Niemand kan straks meer om Zoover heen in zijn of haar reisoriëntatie’, zegt Rogier Bruggeman van ZIGT.
Phillipp Goos, ceo van Zoover: ‘We zochten bewust een onafhankelijk mediabureau en hebben in ZIGT een transparante, betrouwbare en creatieve partner gevonden. ZIGT helpt ons niet alleen met het behalen van onze doelstellingen, maar ook met het bepalen en meten daarvan. We zijn zeker dat zij ons, samen met ons reclamebureau FCB, gaan helpen om het merk de komende jaren verder te laten groeien.’
Het reviewplatform Zoover ontstond in 2005 en was het eerste platform waar vakantieliefhebbers een review konden schrijven over hun vakantie.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!