YoungWorks wil voorkomen dat het achter de feiten aan gaat lopen of vervalt in routineus gedrag. Ze zette al een eigen trendteam in: jongeren van 15 tot 25 jaar door heel het land signaleren trends op het schoolplein of tijdens de studie. En nu komen ze met het Young Bastards team. 'Het voordeel voor ons is dat jongeren ons blijven uitdagen en inspireren. Daarnaast is het goed voor onze propositie, we kunnen nu nog beter aan onze klanten bewijzen dat wij weten waar we het over hebben. Voor de jongeren is het denk ik een goede springplank. We bieden een gevarieerd programma, met lessen van bekende creatieven en een samenwerking met reclamebureau 20something in Brussel waar we een week naartoe gaan', aldus Arco Bregman, Managing director van Young Works.
In februari begint de eerste lichting Young Bastards met het 20 weken durend programma. Young Bastards gaan aan het werk: ze bedenken concepten en creëren uitgewerkte ideeën voor bestaande klanten en eigen projecten. In ruil daarvoor krijgen ze een traineevergoeding, volgen ze masterclasses en gaan ze een week op uitwisseling.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!