Terwijl hij parallellen legt tussen de wijn- en bierwereld, onderwerpt de sommelier het Leffe glas aan een drie tests, door te kijken naar de schuimkraag, de temperatuur en de smaak. Hij laat zien hoe belangrijk het juist bierglas is voor de smaakbeleving.
De campagne is bedacht en ontwikkeld door Isobar.
Leffe heeft gemerkt dat met de toenemende populariteit van speciaalbier in Nederland het kennisniveau over het optimaal kunnen genieten soms achterblijft. Het biermerk schuift haar glas naar voren om hier verandering in te brengen.
Credits
Bureau: Isobar
Verantwoordelijke bij Leffe: Sjors van Drie
Creatie: Oscar Flinterman, Henk-Maarten Stenneberg, Nicolas Dlugosch
Account: Roland Teerenstra, Claire Daemen
Productie: Sandra Balke, Lars Reimink
Strategie: Sytse Kooistra
Productie maatschappij: Towel Media
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!