Ik krijg regelmatig mailtjes van mensen die op het MolBlog-podium willen klimmen.
Meestal doe ik er niets mee, maar dit keer (ja, die Kersttijd maakt ook ons week!) maak ik een uitzondering.
Sympathiek initiatief van Susanne Sinnema en ze vraagt of we iets zinnigs kunnen zeggen over hoe de marketing van haar goede doelen-site beter kan.
Er komen inmiddels dagelijks 12.000 mensen op MolBlog, dus iemand moet toch wat kunnen zeggen?
Hierbij het mailtje:
Beste mensen van Marketing Online en MolBlog,
Ik ben op zoek naar een bedrijf en mensen die mij kunnen helpen met de marketing van mijn website. Dit kan op veel verschillende manieren die ik vooral aan jullie zelf over wil laten.
De naam van de website geeft meteen het doel van de website aan. Het is de bedoeling om cadeau-artikelen van en voor goede doelen te verkopen. Veel goede doelen hebben zelf een kleine webwinkel waar vooral de kleinere goede doelen weinig aandacht aan (kunnen) besteden.
Door de cadeau-artikelen te verzamelen en op één website te zetten is het mogelijk om deze beter in de markt te zetten. Ik doe dit geheel vrijwillig en dus moeten ook de oplossingen voor de marketing kosteloos gevonden worden. Ik hoop dat jullie mij hierbij willen helpen.
Mijn website bestaat nu enkele maanden en op dit moment staan er 27 goede doelen op de site met hun artikelen. Dit aantal stijgt nog steeds.
Neem eens een kijkje op de website en ik hoor graag van jullie of jullie ideeen hebben die mij en vooral de website verder kunnen helpen.
Met vriendelijke groeten,
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!