Swantje Brennecke is per 1 juni benoemd tot onafhankelijke voorzitter van de TC van het JIC Buitenreclameonderzoek. De functie is nieuw. Zij gaat zich samen met het bestuur inzetten om het onderzoek te optimaliseren. Brennecke is sinds 2011 zelfstandig adviseur in communicatie-/media- en onderzoeksvraagstukken en werkte voorheen zo’n 12 jaar bij Mindshare.
Creatief digitaal bureau DPDK stelt CFO Paul Jitta en Creative Director Michael Vromans aan als partners bij DPDK. Jitta en Vromans worden partners naast mede-oprichter en CEO Pim van Helten. Gezamenlijk vormen ze het management van het Rotterdamse bureau.
Toon van Loock is per direct in dienst getreden als pr-adviseur bij Het PR Bureau. Van Loock was de afgelopen elf jaar werkzaam voor Winkelman Van Hessen. Van Loock gaat bij Het PR Bureau onder meer werken op het account van Vodafone.
Clear Channel heeft afgelopen tijd drie nieuwe mensen aangenomen. Jeroen Kors (foto link) is de nieuwe Senior Account Manager. Hiervoor werkte hij ruim acht jaar voor het activatiebureau J.U.I.C.E. Promotions. Camiel Zandbergen (foto midden) werkt sinds april bij Clear Channel als Junior Analist. Stephan de Kat (foto rechts) is aangenomen als Account Manager voor de provincie Overijssel en Gelderland. In zijn regio benadert hij prospects en adviseert hij bestaande klanten over de inzet van buitenreclame.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!