Wat zijn de creatieve hotspots in 2014?

Londen was altijd the place to be voor reclame en marketing. Adformatie schrijft deze week over de nieuwe creatieve hotspots.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Decennialang was Londen the place to be voor alles wat met reclame en marketing van doen had. Maar tegenwoordig gebeurt ‘het’ ook op andere plekken in de wereld. In Berlijn, Shanghai, New Delhi, Istanbul, Sao Paulo, Stockholm.

Adformatie maakt een snelle wereldreis langs de hotspots van 2014. Van startup-paradijs Berlijn, via ‘power to the people’ Scandinavië naar het cricketgekke India. Met inside-commentaar van onder anderen WPP’s ceo China Bessie Lee en durfinvesteerder Sarayu Srinivasan.

Ook in Adformatie: 

Terugkeer van de typetjes? 

Ze duiken overal weer op in de reclameblokken, de typetjes. Change manager Bob (Manutan), Cor en Don (Corendon), de Duyvis-mannetjes… Een nieuwe trend of gewoon gebrek aan creativiteit?

Inside DigitasLBi

De integratie van de Publicis-onderdelen Digitas en LBi bleek een hele klus, maar nu staat het fusiebureau er dan eindelijk: met zo’n 6000 medewerkers een van de grootste digitale bureaus ter wereld. En een bureau waar verandering de enige constante 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie