Volkswagen Group en MediaCom verlengen wereldwijde samenwerking

MediaCom Worldwide en Volkswagen hebben hun zestienjarige wereldwijde samenwerking met nog eens drie jaar verlengd.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

MediaCom blijft ook de komende jaren strategische media insight plus planning en buying services bieden aan alle merken voor Volkswagen Group, inclusief VW, Audi, Seat, Skoda en VW Commercial Verhicles.

In Nederland is VW Group beter bekend als Pon’s Automobielhandel. VW Group en Pon behoren tot de grootste MediaCom-klanten, zowel wereldwijd als in Nederland.

Ceo Frank Bitter: ‘We zijn dan ook blij met deze verlenging die de goeie samenwerking en behaalde resultaten onderstreept. Ook in Nederland heeft MediaCom met VW successen behaald, waaronder de AMMA voor ‘Beste Media / Middelenstrategie’ in 2009 voor “Pak de Polo” en de Amma voor Media-adverteerder van het jaar in 2012.&;

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie