‘V&D verder zonder marketing in de directie’

In de laag onder de directie worden verschillende nieuwe mensen geplaatst.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

V&D gooit de marketingfunctie uit zijn directie. Dat meldtop basis van interne stukken die het in handen heeft. Verschillende directieleden worden uit hun functie gezet, zodat uiteindelijk maar vier van de negen leden overblijven. Het afslanken van de board zou onderdeel uitmaken van de grote reorganisatie waarin het in zwaar weer verkerende V&D zit.

Hoppenbrouwer
Naast de marketingdirecteur zullen de directieleden voor HR, logistiek, e-commerce en IT het veld ruimen. De vertrekkende directieleden blijven onderdeel van het managementteam van V&D, maar zitten niet meer in de kerndirectie. In de laag onder de directie worden verschillende nieuwe mensen geplaatst. Op dit moment wordt de functie van marketingdirecteur V&D vervuld door Adriana Hoppenbrouwer, die krap twee jaar voor V&D werkt. Eerder was zij Global Marketing & Multi-Channel Director bij V&D’s voormalige Maxeda-zus Hunkemöller en tot 2009 was ze Head of Northern Central Europe Marketing bij Nike.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie