Ze gaat ook creatieve invulling geven aan de on-air en cross mediale positionering. Samen met Christian van den Heuvel (Teamleader Promotions Production) en Carolien Smit (Operations Project Manager) vormt zij een creatieve en productionele driehoek.
Van Ieperen was de afgelopen jaren bij de NPO als strategische conceptontwikkelaar & projectleider. In deze functie was ze de creatieve spil tussen de zendermanagers en de marketingafdeling van de NPO. Van Ieperen was onder andere verantwoordelijk voor het bedenken van interactieve concepten en de uitwerking en begeleiding van cross-mediale (televisie)campagnes. Ze heeft daar onder andere de cross-mediale strategie voor TV Lab ontwikkeld en geïntroduceerd en was daarnaast nauw betrokken bij de digitale positionering en creatieve invulling van Zappelin en Zapp, de kinder/jeugdzenders van de NPO.
Van den Heuvel blijft samen met zijn team verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitrollen van campagnes on air.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!