Ubachs/full contact ontwikkelt merkpositionering Stayokay

Merkstrategisch bureau Ubachs/full contact ontwikkelde de positionering en het centrale merkverhaal voor Stayokay.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Met het thema ‘Even iets anders’ profileert hostelketen Stayokay zich als uitvalbasis voor nieuwe waardevolle ervaringen. Dit voorjaar start Stayokay met een geïntegreerde multimedia campagne gericht op jonge gezinnen.

Ubachs/full contact begeleidt Stayokay bij de interne en externe uitrol van het merkverhaal. De campagne loopt het komende halfjaar via radio, voruwenmagazines, social media en blogs. Stayokay heeft ook haar logo en huisstijl vernieuwd en dit voorjaar verschijnen er twee Stayokay-merkfilms.

Stayokay werkt in dit traject ook met andere bureaus samen: Smidswater (visual identity), Abovo (media), Coopr (PR), Mangrove en Traffic4u (online), DAY (3D concepts) en Zinis/State of Heart (film).

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie