De community van Tweakers telt inmiddels meer dan een half miljoen geregistreerde gebruikers die maandelijks goed zijn voor een slordige 100 miljoen pageviews.
Vanuit de kennis die de community heeft op het gebied van technologie en elektronicaproducten ziet Tweakers nu een mogelijkheid om verder te groeien. En wel door niet-tweakers te gaan helpen bij hun oriëntatie op de aanschaf van nieuwe producten.
"Niet alleen met de redactie testen we producten uitvoerig, ook onze gebruikers gaan echt de diepte in als ze hun producten reviewen. Wij hebben de juiste mensen, doelgroep en middelen om al die kennis en kunde gericht te bundelen, en zo ook onze familie en vrienden het juiste product te helpen kiezen," zegt Wilbert de Vries, hoofdredacteur van Tweakers.
Om die bredere doelgroep te bereiken, gaat deze week - voor het eerst in het vijftienjarig bestaan van Tweakers - een reclamecampagne van start via online, print, outdoor en radio. De technologie- en elektronicatiesite zal zich positioneren als de enige onafhankelijke expert die technologie ontrafelt.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!