Vanaf februari 2015 wordt kinderzender Boomerang opengesteld voor advertising voor de Nederlandse markt. Triade Media wordt de exclusieve verkoopagent van de zender. Triade Media vertegenwoordigt al een aantal jaren Cartoon Network, tevens onderdeel van Turner Broadcasting.
Turner Broadcasting System heeft vorig jaar aangekondigd dat Boomerang, hun tweede flagship kinderzender, opnieuw wordt gelanceerd als een wereldwijd, volledig geanimeerd en op de jeugd gericht netwerk. Triade Media zegt dat de herpositionering vasthoudt aan de line-up van tijdloze en hedendaagse cartoons die geschikt is voor de hele familie.
Het uitzendschema van Boomerang wordt gekenmerkt door populaire tekenfilms zoals Tom & Jerry, Looney Tunes, Garfield en Scooby-Doo die uit ’s werelds grootste animatiebibliotheek afkomstig zijn – Warner Bros., Hanna-Barbera, Cartoon Network en MGM Studios met televisieseries, specials en bioscoop- en kortfilms. Triade Media zegt dat Boomerang ook een nieuwe on-air look introduceert. 'De zender biedt voor de eerste keer exclusieve en originele content aan via zijn 13 internationale feeds.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!