Tele2 en Indie willen datarevolutie ontketenen: Hoe dan?!

Gewoon omdat het kan, is de boodschap van Tele2.

Sinds vorige week biedt Tele2 unlimited data en unlimited bellen, met overal snel 4G-internet, voor 25 euro per maand. In de campagne staat de verbazing over het aanbod van Tele2 centraal.

Rogier de Bruin en Emilio de Haan, creative directors Indie Amsterdam, over de nieuwe vuistslag van Tele2: 'Het aanbod en de campagne zijn in your face, maar natuurlijk nog wel met de lol, energie en uitbundigheid van Tele2. Elke film heeft zijn eigen soundtrack, geproduceerd door Big2 &
Paul Laffree en ingezongen door Braz en Pete Philly.'

Cilesta van Doorn, managing director Brand & Communications Tele2: 'Iedereen wil het liefst de hele dag Netflix, YouTube of Spotify streamen. In de campagne laten we die consumentenbehoefte in onze eigen karaktervolle en kleurrijke Tele2-wereld zien.'


INDIE Amsterdam en Tele2 wonnen afgelopen jaar al Lampen, SAN Accenten, een Zilveren Effie en een Gouden Esprix voor de campagne ‘Niet omdat het moet, maar omdat het kan’.

 






Credits
Creative Agency: INDIE Amsterdam
Client: Cilesta van Doorn, Margaret Kreuger, Danielle Snoeij
Production Company: Annomann
Line Production: Soul Kitchen - Lissabon
Director: Jeroen Annokkee
Executive Producer: Robert Aschermann
Production Manager: Emelie van Wensen
D.O.P.: Wouter Westendorp
Editor: Kapsalon - Marc Bechtold
Art-department: Wilbert van Dorp, Maarten Piersma, Kees Biersma
Styling: Mariella Kallenberg
Post-Production: Ambassadors
Grading: Crabsalad - Laurens Orij
Music: Twan van Steenhoven (Big 2) & Paul Laffree
Zang: Braz en Pete Philly
Music mixage: Audentity
Artwork: Jay Sunsmith

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie