Stephan werkte als onderzoeker bij De Telegraaf en als hoofd media-onderzoek bij Veldkamp. Vervolgens gaf hij leiding aan het team van het media kenniscentrum bij mediabureau Kobalt. De afgelopen 5 jaar werkte hij als insights director bij Ipsos.
Stephan van Velthoven: ‘Na een groot en internationaal georiënteerd bureau als Ipsos heb ik juist heel bewust voor Team Vier gekozen. Ik ken de directie al wat langer en ben opnieuw aangenaam verrast door de persoonlijke en ondernemende aanpak, de flexibiliteit en het maatwerk dat aan klanten wordt geleverd. De betrokkenheid die daarin wordt getoond spreekt me erg aan. Ik ga mijn ervaring, enthousiasme en creativiteit inzetten om mede invulling te gaan geven aan de ambities op verdere groei en vernieuwing bij Team Vier. Ik vind het altijd erg prettig om zo flexibel mogelijk op de nieuwste ontwikkelingen in te spelen en klanten daarop gericht te bedienen.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!