Starcom komt met start-up propositie StarUp

Yentl Oil is het eerste beginnende merk dat via StarUp communicatie en media verder kan ontwikkelen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

StarUp moet beginnende ondernemingen helpen op het gebied van marketingcommunicatie en media. &;Door het toenemende aantal start-ups en verschillende platformen (bootcamps en crowdsourcing) die hen op weg helpen, ontstonden vragen over communicatie en mediabereik&;, zegt Richard van der Wilk (Chief Strategy & Innovation Officer). Starcom (Nederland) ontwikkelde daarom een propositie die kennis en resources vrijmaakt om beginnende ondernemingen te selecteren op basis van verschillende criteria en deze te begeleiden in verdere marktgroei.

Van der Wilk ‘Een onderneming starten met een goed idee vereist alle aandacht van de ondernemers zelf en wij hebben ondervonden dat communicatie en media niet altijd de juiste aandacht krijgt in deze fase.’

Yentl Oil is de eerste start-up die binnen StarUp de support en resources krijgt om, naast het bepalen van het businesspotentieel, ook de marketingcommunicatie verder te ontwikkelen. Yentl Oil is een lijn van natuurlijke en hoogwaardige schoonheidsproducten op basis van hoge concentraties pure Marokkaanse arganolie. Het merk richt zich zowel op consumenten als business-to-business (schoonheidssalons).

In de afgelopen 6 maanden heeft Yentl Oil in samenwerking met Starcom aandacht gekregen in onder meer RTL Boulevard, Holland’s Next top Model, diverse tijdschriften en een bloggersevent in The Conservatorium Hotel. Verder waren er een participatie in de Beautybox, deelname aan beautybeurs de Beauty Trade Special en een tv-campagne op Net5.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie