Spar lanceert een sneller en gebruiksvriendelijker online platform, dat (ook) bruikbaar is op alle mobiele devices. De uitstraling is aangepast aan de nieuwe huisstijl die Spar begin dit jaar heeft doorgevoerd. De belangrijkste eigenschap van de boodschappensite is het lokale buurtgevoel dat het moet oproepen. Zodra de klant een winkel heeft geselecteerd komt het gezicht van de ondernemer letterlijk in beeld. Spar stelt: ‘Dat zorgt voor een vertrouwd gevoel.’
Betreffende winkel
Online bestellingen op www.spar.nl komen dan ook rechtstreeks bij de betreffende winkel binnen. Spar: ‘Doordat de winkel de bestelling zelf afhandelt, blijft het persoonlijke contact geborgd.’ De te bestellen producten zijn afgestemd op het assortiment van de door de consument gekozen winkel.
Gemak
Voor het overige speelt gemak volgens Spar een prominente rol op het nieuwe online platform. ‘De klant kan eenvoudig herhaalbestellingen doen door gebruik te maken van de boodschappenlijst-functie, of door voorgaande bestellingen opnieuw in één keer in het winkelmandje te plaatsen. Daarnaast is het mogelijk om onder één account verschillende afleveradressen in te voeren. Hiermee is er gedacht aan het gemak van bestellen voor zorginstellingen, bedrijven en mantelzorgers.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!