Premium

Social media etalage bij vanHaren schoenen

VanHaren begint een interactieve social media etalage in samenwerking met bureau Tafel15.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Tot en met 31 december kunnen mensen prijzen winnen door online of op de interactieve etalageruit bij vanHaren Breda een te spelen. Hiermee wil vanHaren de belevenis van haar online platform doortrekken naar de winkelvloer en de stopkracht voor voorbijgangers vergroten.

‘Consumenten denken niet in kanalen maar in merken. Het is dan ook belangrijk dat de consument op elk moment zowel online als offline moeiteloos kan schakelen in het contact met vanHaren’, aldus de vanHaren directie Krein Bons en Joost van Disseldorp.

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie