Scheepens ontwikkelt BrabantNacht voor Visit Brabant

Op 17 september kunnen 8 Brabantse topattracties ’s nachts worden bezocht tijdens de BrabantNacht.

Reclamebureau Scheepens bedacht in opdracht van Visit Brabant deze campagne, waarbij gebruik wordt gemaakt van traditionele pr, influencer marketing, een activatiecampagne, abri’s, megamasten en campagnes op Facebook, Twitter en Instagram. De campagne bereikt Nederland, Duitsland (Noordrijn-Westfalen) en België (Antwerpen en omgeving).

Tijdens de Brabantnacht kan gebruik worden gemaakt van 8 arrangementen in Brabant, waarbij ook kan worden gekozen voor een overnachting. De deelnemende locaties zijn onder andere Safaripark De Beekse Bergen, Nationaal Park de Biesbosch, de Efteling en ‘Van Gogh Village’ Nuenen. BrabantNacht moet een jaarlijks terugkerend evenement worden.

Credits:

Strategie/Concept: Sjoerd Goderie, Richard de Jong, Eelco Anneveldt
Art/Design: Richard de Jong, Marwin Saris
Account: Alt-Willem Spenkelink, Suraya Kartopawiro
Klant: Maartje Oomen, Heleen Huisjes, Tamara Ernst, Marieke Maas
Media: Bluefield Agency: Marielle Slenders
Activatie: Soeps Collective: Daan Melis
Fotografie: Tycho Merijn
Filmproductie: Cutjongens: Merlijn Passier, Bart van Sinten
PR/Influencer marketing: Sherpa&;s Stories: Isabel Mosk
Website ontwikkeling: Insiders: Auke Buma

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie