Toename van het aantal software klanten en partners in Engeland maken het noodzakelijk internationaal uit te breiden. Zo verlengde Scanmar recent het meerjarige contract met marktonderzoekbureau Millward Brown.
“Het openen van de Engelse vertegenwoordiging is een flinke versteviging van onze local presence in een belangrijke Europese markt voor business intelligence.” zegt eigenaar Han Meijer. “We hadden al een behoorlijke software userbase in de UK met gebruikers bij Philips, Heineken en Perfetti Van Melle, maar door het MillwardBrown contract zijn daar easyJet, Shell, Colgate, Danone, Jordans, Nationwide en Rimmel aan toegevoegd.”
In Engeland wordt Alan Winsbury verantwoordelijk voor de marketing en sales van Scanmar. Jaw Stoute, is in het Management Team verantwoordelijk voor de regio en de support en levering van de klanten vanuit de basis in Nederland.
In april staat Scanmar op de beurs van Marketing Week Live Insights 2015 in Londen.
Scanmar levert gespecialiseerde software voor ‘marketing decision solutions’ en ‘forecasting tools’. Het bedrijf heeft voor onder andere Unilever en Heineken de online reporting platforms en datawarehouses geleverd.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!