De samenwerking is aangegaan voor een duur van twee jaar. Al eerder sloegen de twee partijen de handen ineen rond RTL’s culinaire platform Etenvandaag.nl. Met de deze samenwerking verstevigen deze twee marktleiders hun positie op online culinair gebied. Met online activiteiten bij programma’s van Herman den Blijker en ‘Wie is de Chef’ heeft RTL nederland veel succes geboekt.
Bert Habets, CEO van RTL Nederland zegt over de overeenkomst: 'Met deze stap laat RTL zien dat wij onze kennis en sales-kracht effectief kunnen inzetten voor toonaangevende partijen als IENS.' Ook de CEO van IENS Sander Klos, hecht groot belang aan de samenwerking met RTL: ' In RTL heeft IENS een sterke partner gevonden voor de verkoop van interactieve campagnes die een heel duidelijke focus heeft op de culinaire sector waar zowel IENS als RTL al jaren actief in zijn.'
De kernactiviteiten van IENS bestaan uit het beheer en de exploitatie van de grootste restaurant- en delicatessendatabase, de website www.iens.nl, de mobiele site, de iPhone applicatie, de iTV applicatie, en de met deze media verbonden IENS-community.
.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!