Deze campagne valt onder de raamovereenkomst ‘Grote Campagnes Rijksoverheid’ die Dienst Publiek en Communicatie (DPC) heeft gesloten met J. Walter Thompson Amsterdam, KesselsKramer, Publicis en Roorda in combinatie met Tabula Rasa.
Roorda maakte al de eerdere gedragsveranderingscampagne rond alcohol en tabak NIX18. Sterker nog: afgelopen dinsdag won het bureau er een zilveren Effie voor.
Joeri Jansen: 'Natuurlijk was het een fantastisch compliment om na twee jaar al een zilveren Effie te winnen voor NIX18. Dat er al zo snel resultaat is geboekt met een gedragsveranderingscampagne is fantastisch, maar eigenlijk beginnen we nog maar net. Ik stond daarom met een tweeslachtig gevoel op het podium. Vrijdag kwam het bevrijdende nieuws dat we wederom zijn geselecteerd en de klus de komende vier jaar mogen afmaken.'
Roorda en Tabula Rasa wonnen eerder de verkeersveiligheidscampagnes (waaronder de BOB‐campagne) en de “VanAnaarBeter” campagne, beide van het Ministerie van Infrastructuur en Milieu.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!