Recma presenteerde de afgelopen tijd niet alleen rapporten over bestedingen en kwaliteit, maar ook over groei. In het Overall Activity Billings 2014 rapport heeft Recma zestien internationaal opererende bureaus beoordeeld. Vizeum heeft in 2014 met 29,1 procent veruit de grootste groei laten zien in omzet uit haar activiteiten.
De top-5 ziet er als volgt uit:
1- Vizeum +29,1%
2- BPN +20,0%
3- Arena + 12,3%
4- MediaCom + 11,5%
5- Dentsu Media + 11,1%
In absoluut volume groeide de totale omzet van Vizeum met 2.183 miljoen. Gewonnen internationale accounts in 2014 zijn onder andere ABinBEV (Europa), Burger King (Europa) en Shiseido (internationaal). Ook worden de relaties met de al bestaande klanten Sonos, Ikea en BMW verder uitgebreid naar nieuwe markten. In Nederland verwierf Vizeum in het afgelopen jaar lokaal onder andere het account van Wehkamp, Nintendo Benelux en Huawei. In 2015 zijn daar BBC First en Burger King nog bijegkomen.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!