De slogan is “Zet je zomer aan met 538”. Er zijn drie posters waarop te zien is hoe mensen verkoeling zoeken tijdens warme zomerdagen of zelf zorgen voor een zomers gevoel, terwijl ze naar Radio 538 luisteren.
‘538 richt zich met de nieuwe zomercampagne op een doelgroep die jong is of zich zo voelt. Dat betekent dat we in onze reclame-uitingen juist die doelgroep aanspreken’, zegt communicatieadviseur Annemarie Ubbels van Radio 538.
Sinds gisteren zijn de posters overal te zien en ze vallen meteen op, bevestigt Ubbels. ‘We ontvangen vanuit heel Nederland al positieve reacties over de campagne en zelfs verzoeken om posters.’
De nieuwe zomercampagne van Radio 538 is ontwikkeld in samenwerking met BSUR. De fotograaf is Ruud Baan.
De zomercampagne maakt onderdeel uit van een campagne die op alle eigen kanalen (on air en online) draait. Ook is er een tv-commercial.
Worstlikreclame
Twee jaar geleden was er de ‘worstlik’ campagne die veel stof deed opwaaien. Die werd overigens gemaakt door SUE Amsterdam.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!