Philips DAP stuurt vandaag een persbericht rond met het nieuws dat er een nieuwe Senseo aankomt, maar het bericht kent een embargo tot eind september.
Vreemd, wie houdt zich daar nu aan?
Van de Senseo zijn er wereldwijd al meer dan 15 miljoen verkocht, en in oktober zal Philips de nieuwe generatie presenteren.
Wat is er dan nieuw?
Het nieuwe koffiezetapparaaat is door een nieuwe volumekeuzefunctie in te stellen zodat de gebruiker zelf de hoeveelheid én de sterkte van de koffie kan bepalen.
Er is een in hoogte verstelbare koffietuit, die het mogelijk maakt 'om het favoriete kopje of mok te gebruiken'.
Er is een extra groot verwijderbaar waterreservoir voor maximaal acht kopjes gekomen. Er is een waterniveaulampje dat aangeeft of er nog voldoende water voor zowel 1 als 2 kopjes koffie in het reservoir zit.
Dat van dat embargo is vast slimme pr. Wie zou er anders immers over het nieuwe apparaat geschreven hebben?
Volgens Jeroen Schuitemaker, marketing manager van de Senseo, heeft onderzoek onder bestaande gebruikers aangetoond dat meer dan 90 procent tevreden is met hun huidige apparaat. Maar goed, vernieuwing moet.
De nieuwe apparaten zijn per 1 oktober verkrijgbaar en variëren in bruto adviesprijs van ? 109,- tot ? 139,-, afhankelijk van het model.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!