Patrick Kuijsters van SNS Bank completeert Adformatie's 24Festival Battle

Patrick Kuijsters, Directeur Marketing en Online van de tot inkeer gekomen SNS Bank, gaat met Aad Kuijper en Astrid Groenewegen in discussie tijdens Adformatie's 24 Festival Battle over (valse) reclamebeloftes.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Patrick Kuijsters, sinds Directeur Marketing en Online van SNS, zal aanstaande dinsdagmiddag 7 oktober bij Adformatie’s 24Festival Battle vertellen waarom SNS vanaf nu gaat opereren, hoe de bank het consumentenvertrouwen denkt terug te winnen, welke reclamebeloftes de bank nooit meer zal doen en welke wel.

Kuijsters treedt op naast Aad Kuijper van , fervent voorvechter van ‘populaire, massamediale, “echte” reclame’, en Astrid Groenewegen van , representant van een nieuwe generatie reclamemakers die gelooft dat reclame te beperkt is om merken te bouwen.

Kuijsters is de ‘mystery guest’ die op Adformatie werd aangekondigd, met dit verschil dat hij wel adverteert maar bij voorkeur niets meer belooft zonder het bewijs te kunnen leveren.

De Battle, die vooral een inhoudelijke discussie moet opleveren, wordt gemodereerd door Adformatie’s Astrid Prummel en aangejaagd door Joost Schrage, medeoprichter van dat de strijd wil aanbinden met ‘valse reclamebeloftes’, of die nu massamediaal of gericht worden verspreid.

Locatie: Stadsschouwburg. Tijd: 14.45-16.15 uur. Wil je erbij zijn? Koop dan een kaart en registreer je!

 

24Festival

24Festival is het jaarlijkse evenement waar professionals in design, reclame, fotografie, communicatie, marketing en media elkaar ontmoeten en inspireren met lezingen, workshops, met als hoogtepunt de uitreiking van de Effie, de prijs voor effectieve communicatie. 24Festival, voorheen bekend als de 24 uur van de Reclame, is een initiatief van de (Bond van Adverteerders) en de (Vereniging van Communicatie Adviesbureaus).

 

Programma

24Festival laat in 24Talks inspirerende sprekers aan het woord, zoekt de discussie in 24Labs en zet het creatieve proces onder druk in de 24Bootcamps. MKB-ers krijgen gratis communicatie advies tijdens 24Consult en jonge talenten een introductie op de praktijk tijdens 24Academy. Iedereen kan het beste werk van de wereld zien tijdens de Cannes Lions Night. Het festival wordt afgesloten met de uitreiking van de Effie Awards, de prijs voor effectieve communicatie. En dan is het feest!

 

 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie