Content Partnerships, onderdeel van Dentsu Aegis Network Netherlands, ontwikkelde de geïntegreerde content campagne ‘The Perfect Getaway’. Dat gebeurde in samenwerking met Vizeum, iProspect (beide Dentsu Aegis) en producent Towel Media.
Het idee achter deze campagne is: hoe druk en succesvol je ook bent, het is goed om ook af en toe bewust van het leven te genieten. Via videocontent met social influencers en een relevante virtual reality doorvertaling naar zowel retail als horeca, wil Palm Hop Select haar doelgroep inspireren.
Palm wil meer bekendheid geven aan het product Palm Hop Select en de merkwaarden levensgenieten, social bonding en toegankelijkheid. Het concept is ontwikkeld door Content Partnerships en in samenwerking met Vizeum, iProspect (beide Dentsu Aegis) en producent Towel Media tot uitvoering gebracht.
Vanaf vandaag is de serie te volgen op het Youtube- en Facebookkanaal van Palm.
Er is ook een teasercampagne:
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!