O'Neill werkt met Storm Insights voor data en analytics

Gronings bureau vergaart inzichten over de wijze waarop bezoekers de website gebruiken van O'Neill.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

In 2014 lanceerde O’Neill Europe een nieuwe brand en shop site. Storm Insights heeft de metingen gerealiseerd waarmee O’Neill inzichten vergaart over de wijze waarop bezoekers de website gebruiken en de mate waarin marketingcampagnes bijdragen aan online aankopen op het platform.

Martijn van Egmond, ecommerce manager van O’Neill Europe: &;O’Neill Europe heeft grote ambities op online gebied. Data speelt een essentiële rol binnen onze groei- en marketingstrategie. Niet enkel voor inzichten, maar ook voor verbeterd gebruikersgemak door data toe te passen in automatische personalisatie op onze website en daarbuiten.

&;We zochten een partner die verder gaat dan een standaard implementatie van Google Analytics. De uitdaging om metingen van twee platformen met een verschillende URL structuur goed op te zetten is aanzienlijk. In Storm Insights hebben we een partner gevonden waarmee we algemene webstatistieken kunnen verrijken met nuttige profielinformatie en andere bedrijfsgegevens.&;

Jasper Dijkstra, ceo van Storm Insights: “Het is interessant om met een sterk merk zoals O’Neill te werken waar branding en performance zo samenkomen. Dit leidt tot vraagstukken als &;wat is het uplift effect van een surfvideo op YouTube op de verkopen van surfshorts?’.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie