NYC probeert internationale bezoeker warmer welkom te geven

Citymarketing op JFK International Airport.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Meestal voel je je als bezoeker aan de VS niet bijster welkom als je soms één, twee uur in de rij voor de douane staat op de luchthaven.

Sterker: je hebt soms het gevoel dat je een potentiële kwaaddoener bent, gezien de strengheid die je ondergaat voordat je toestemming krijgt. Het afnemen van vingerafdrukken en een oogscan zijn een verplicht ‘toelatingsexamen’.

, het officiële marketing- en toerismebureau voor de stad New York probeert het welkomsgevoel een beetje op te krikken met een visuele welkomstcampagne op JFK International Airport.

De vijf verschillende New Yorkse wijken, de Bronx, Brooklyn, Manhattan, Queens en Staten Island, (met hun lokale iconen) worden door de campagne getoond aan de bezoekers van JFK International Airport.

De campagne is bedoeld de internationale bezoekers bekend te laten maken met de vijf wijken.

Dit is de eerste campagne op JFK waarin individuele aandacht besteed wordt aan alle verschillende wijken, en het is de tweede welkomstcampagne ooit.

De campagne zal een jaar te zien zijn op 37 panelen op de luchthaven. Vijftien panelen zijn specifiek voor de wijken (drie per wijk). Wil je ze zien: ze hangen in terminals 1, 4 en 8.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie