NS winnaar Communicatieblunder van 2010

‘NS maakt winter-belofte niet waar’ is door de meeste deelnemerws aan de Poll op Communicatie Online uitgeroepen tot ‘De Communicatieblunder van 2010’. Uit een lijst van tien canards koos 29 procent voor de NS. Met een aanmerkelijk lager percentage delen ‘BP na olieramp Mexico’ en ‘RK-kerk over misbruik’ (beide 14%) de tweede plaats. Op nummer drie volgt ‘TNT roept “Sure we can” tijdens staking’ (12%).

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

In totaal hebben 412 bezoekers van Communicatie Online hun stem uitgebracht. De rest van de toptien ziet er als volgt uit: ‘LNV-glossy Gerda’ (10%), ‘Turnbond’s reactie op Youri’ (7%), ‘T-Mobile’s aanpak van Youp’ (6%), ‘Jack de Vries-affaire’ (4%), ‘Toyota’s reputatieschade’ (3%) en ‘Radiostilte kabinetsformatie (1%). Voor de CommunicatieKnaller van 2010 was het moeizamer om een voorselectie van tien kandidaten te vormen, vandaar dat deze lijst is afgeblazen. We wachten af wat 2011 brengt!

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie