NLZiet met campagne vol tv-kopstukken

Na de live-gang van NLZiet deze zomer is nu ook de eerste campagne voor het ondemand videoplatform van start gegaan.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

NLziet is de gezamenlijke online tv-dienst van NPO, SBS en RTL. Reclamebureau Fitzroy tekende voor de creatieve strategie en vormgeving van de campagnemet als slogan &;Zie je bij NLZiet&; . Uitgangspunt hierbij was het beeldend maken van het gebruiksgemak en de eenvoud waarmee &;bekende programma’s en BN’ers nu bij je in bed, op schoot of op de wasmachine kunnen zitten&;.

De multimediale campagne laat zien dat &;het beste van Nederlandse tv&; via één portal bekeken kan worden, waar en wanneer men wil en op alle mobiele devices. Mediaxplain* ontwikkelde de mediastrategie voor de campagne, die de inzet omvat van tv-spots, online display, mobile en social media. Fitzroy was tevens met Osudio verantwoordelijk voor de website .

 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie