Nieuwe categorieën bij de Facebook Awards 2015

De inschrijving is van start gegaan.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De (voorheen de Facebook Studio Awards) zijn er om creatief werk op Facebook - en nu ook voor Instagram – te laten zien.

De organisatie: ‘Merken en bureaus die hun werk insturen hebben de kans om internationale erkenning te krijgen van de toppers uit het vak - inclusief leden van het Facebook Creative Council - en om de standaard te zetten voor uitmuntendheid in marketing op Facebook en Instagram.’

De veranderingen zijn als volgt:

- Er zijn meer categorieën:  

• Integrated Campaign: geeft erkenning aan campagnes die een samenhangend verhaal vertellen via verschillende kanalen.

• Craft: erkent kwaliteit in film, fotografie, copywriting en/of user experience

• Social Technology (nieuw): erkent de beste integratie of toepassing van technologie

• Media Strategy (nieuw): erkent creatief en effectief gebruik van media op Facebook door gebruik te maken van insights, data en targeting om strategie op aan te passen en om bedrijfsresultaten te stuwen

• Facebook for Good (nieuw): erkent kwaliteit in campagnes die gecreëerd zijn voor goededoelenorganisaties

• New Frontiers (nieuw): geeft erkenning aan campagnes voor snelgroeiende markten, inclusief India, Zuidoost-Azië, Latijns America, Afrika en het Midden-Oosten.

• Instagram-campagnes.

De Facebook Awards zijn geopend voor campagnes die tussen 1 februari 2014 en 31 maart 2015 liepen. 

De winnaar zal in de zomer bekend worden gemaakt.

 

 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie