De organisatie van de Dutch Marketing Awards heeft een meerjarencontract afgesloten met Neurensics. Het bedrijf 'adopteert' als sponsor voor de komende drie jaar de organisatie van de Dutch Marketeer of the Year.
De Dutch Marketing Awards is een initiatief van NIMA en Tijdschrift voor Marketing in samenwerking met PIM, MEC en Marketing Associatie Nederland. De jaarlijkse Award-uitreikingen zoals Marketeer of the Year en NIMA Awards zijn hierin samengebracht. Op donderdagavond 19 maart a.s. vindt de uitreiking van deze prestigieuze marketingprijzen plaats.
Op 18 februari zijn de genomineerden bekend gemaakt die kans maken Roel Welsing van Triodos op te volgen als Marketeer of the Year: Marco Aarnink (Drukwerkdeal), Vincent van den Boogert (ING), Erik van Engelen (Eneco), Matthijs Moeken (Jumbo), Pieter Zwart (Cool Blue).
‘De koppeling van Neurensics aan deze Award is een hele interessante. Wat maakt een marketeer succesvol? Uiteindelijk gaat het om het gedrag van de klant. Neuromarketing is daarbij een niet meer weg te denken onderdeel van ons vakgebied’ aldus Arjen Bijlsma, commercieel manager van NIMA. Neurensics is ’s werelds eerste neuromarketing onderzoeksbureau dat op basis van fMRI-scanning consumentengedrag voorspelt. ‘Door ons voor een periode van 3 jaar te verbinden aan deze prestigieuze Award krijgen wij de mogelijkheid om de meerwaarde van neuromarketing binnen het vak beter te etaleren. Juist deze doelgroep moet vorm geven aan de mentaliteitsverandering die nodig is om neurowetenschappen te combineren met commerciële creativiteit’ aldus Martin de Munnik, commercieel partner in Neurensics.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!