Mountain scherpt eigen visuele identiteit aan

Vanaf 1 mei gaat marketingdesignbureau Mountain zich profileren met een nieuwe identiteit.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Mountain blijft zich overigens richten op de integrale aanpak van strategie (insight and concepting), design (identity, 2D/3D design) en artwork (design en printmanagement).

Het bureau ziet zich als ‘European Brand Tailors’. Daaraan ligt het inzicht ten grondslag dat merken, identiteiten en design meer iconisch moeten zijn: ‘De persoonlijke en op vakmanschap gebaseerde manier van werken van Mountain nog relevanter voor marketeers geworden. Voor strategische marketeers van in Europa opererende FMCG, retail en corporate merken, die veel waarde hechten aan samenwerken op basis van ‘On Brief’ én ‘On Belief’.’

Mountain geeft verder aan zijn ‘guiding principles’ te hebben aangescherpt: ‘Mountain staat bekend om haar paradox van betrouwbare innovators. Op een herkenbare en no-nonsense manier, met een sterk gevoel voor detaillering. Deze aspecten zijn ook gebruikt in de nieuwe visuele identiteit.’

Het bureau heeft ook zijn ‘toolkit’ geoptimaliseerd met gereedschap als Trendview 2014-2015, Valuator24, de Packaging Retail Tree en de Pack Calculator. Mountain: ‘Hiermee is het mogelijk om snel  strategische insights en grotere creatieve ideeën te vinden en effectiviteit hiervan te toetsen. De Pack Calculator is inmiddels ook als app (light versie) gratis verkrijgbaar in de iTunes Store.

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie